program konferencji

  • 9:009:30

    REJESTRACJA UCZESTNIKÓW I PORANNA KAWA

  • 9:309:40

    PRZYWITANIE GOŚCI

    Marc Liewehr, prezes VFP Communications
    Agata Godlewska, redaktor prowadząca „Food Service”

  • 9:409:55

    CZAS NA MARKETING – wprowadzenie

    O nowoczesnej komunikacji marketingowej w gastronomii


    Wykład poprowadzą:

    • prof. dr hab. Teresa Taranko,
    kierownik Katedry Rynku, Marketingu i Jakości SGH

    Agnieszka Małkiewicz, AM HoReCa Communications

  • 9:5510:20

    CZAS NA WSPÓŁPRACĘ – wykład

    Dostawca i restauracja – partnerstwo w marketingu


    Wykład poprowadzi:

    Anna Kaczor, Head of TGM HoReCa, Makro Cash and Carry Polska SA


    Opis: Prowadzenie własnej restauracji, hotelu czy firmy cateringowej nie musi być samotną walką. Warto rozejrzeć się i poszukać partnerów biznesowych – producentów, dostawców, dystrybutorów. Wspólne działanie w zakresie marketingu gastronomicznego przynosi obopólne korzyści, o ile właściwie dobieramy kontrahentów i wywiązujemy się ze zobowiązań.

  • 10:2010:40

    CZAS NA ŚWIAT – wykład

    Najnowsze trendy w marketingu gastronomicznym na świecie


    Wykład poprowadzi:

    Damian Wawrzyniak, właściciel Fine Art of Dining


    Opis: Francja, Hiszpania, Skandynawia, Ameryka Południowa – czy teraz czas na Polskę? Sezonowe i lokalne produkty, własne uprawy, integracja szefów kuchni, książki, design – restauracja to zespół doświadczeń… Czy jesteśmy gotowi na światowe trendy? Czy świat jest gotowy na nas? Czy kiszone ogórki, żentyca i Pijana Koza z Robaczkowa mają szansę zrobić furorę wśród 50 najlepszych na świecie szefów kuchni? Jak tego dokonać?

  • 10:4011:10

    CZAS NA ŚWIAT – dyskusja

    Uczestnicy:

    Robert Trzópek, szef kuchni The Harvest
    Krzysztof Rabek, szef kuchni, podróżnik kulinarny
    Luiza Trisno, właścicielka Yellow Dog

  • 11:1011:40

    PRZERWA NA KAWĘ

  • 11:4012:00

    CZAS NA LUDZI – wykład

    Budowanie wizerunku szefa kuchni i restauratora w mediach


    Wykład poprowadzi:

    Agnieszka Małkiewicz, AM HoReCa Communications


    Opis: Wizerunek restauracji można budować w oparciu o typ serwowanych dań, wystrój wnętrza, charakterystyczną lokalizację lub nietypowy styl obsługi. Jednak ostatnio bardzo modne stało się opowiadanie o restauracji poprzez podkreślenie jej twórców: szefa kuchni czy restauratora, nawet jeśli tylko maczają w tym swoje palce, jak np. celebryci. Warto postawić na wykreowanie własnej osobowości, zbudowanie pozycji eksperta od podstaw i stworzenie własnej marki. Jak robią to najlepsi?

  • 12:0012:30

    CZAS NA LUDZI – dyskusja

    Uczestnicy:

    Joanna Albin, brand manager Kuchnia+
    Adam Chrząstowski, szef kuchni restauracji Ancora
    Agnieszka Kręglicka, właścicielka Kręgliccy – Restauracje i Catering
    Grzegorz Łapanowski , Łapanowski – Grupa Kulinarna

  • 12:3013:00

    CZAS NA MIEJSCE – wykład

    Kulinarny marketing regionu


    Wykład poprowadzi:

    Agnieszka Małkiewicz, AM HoReCa Communications


    Opis: Nocne degustacje, zwiedzanie winnicy, połowy ryb czy pieczenie chleba w gospodarstwie agroturystycznym to świetny sposób, aby przybliżyć mediom restaurację, region lub produkt. Organizacja wypraw i zapewnianie doświadczeń kulinarnych to genialne, modne i skuteczne narzędzie marketingu gastronomicznego. Jak to robić i na czyje wsparcie można liczyć?

  • 13:0013:30

    CZAS NA MIEJSCE – dyskusja

    Uczestnicy:

    Hubert Gonera,, właściciel firmy Landbrand
    Katarzyna Gądek, zastępca dyrektora ds. turystyki Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta Krakowa
    Anna Zbierska, dyrektor biura prezydenta ds. promocji miasta Gdańsk
    Justyna Zdunek , właścicielka restauracji Metamorfoza

  • 13:3014:30

    LUNCH

  • 14:3015:00

    CZAS NA INTERNET – wykład

    Budowanie komunikacji marketingowej – social media, blogi, WWW


    Wykład poprowadzi:

    Przemysław Dzienuć, senior social media specialist, Performics/ZenithOptimedia Group


    Opis: Jaki jest wspólny marketingowy mianownik dla działań socialmediowych i restauracji? Integracja społeczna. Jedno i drugie środowisko stymuluje oraz pobudza życie towarzyskie. W ramach serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, wirtualnie wymieniamy opinie, kontaktujemy się i umawiamy – w kawiarniach, restauracjach, pubach, gdzie już na żywo kontynuujemy rozmowy. To połączenie iskrzy. Właśnie ta współzależność powoduje, że restauracje i firmy związane z branżą gastronomiczną nie mogą zrezygnować z obecności w sieci. Ich obecność w social mediach powinna być priorytetem w działaniach marketingowych, ponieważ to najwygodniejszy i najtańszy sposób dostępu do odbiorców.

  • 15:0015:30

    CZAS NA INTERNET – dyskusja

    Uczestnicy:

    Agata Michalak, redaktor naczelna magazynu „Kukbuk“
    Małgorzata Minta, dziennikarka, bloggerka, specjalistka ds. social mediów „Gazety Wyborczej”
    Aleksandra Lazar, założycielka serwisu Gastronauci.pl

  • 15:3016:00

    CZAS NA DESIGN – wykład

    Projektowanie komunikacji wizualnej w gastronomi: wnętrze, lokalizacja, design


    Wykład poprowadzi:

    Katarzyna Gliszczyńska, specjalistka ds. zarządzania designem


    Opis: W dużej mierze sukces przedsięwzięcia zależy od tego, czy potrafimy ofertę menu oraz obsługi konsekwentnie powiązać z logo, wystrojem, charakterem wnętrza i klimatem. Jeżeli tak, to stworzymy markę, która będzie miała wartość sama w sobie, a marka jest walutą XXI wieku – napisała w jednej ze swoich książek Alina Wheeler. Jak zatem sprawić, by klimat i wystrój wnętrza konsekwentnie nawiązywały do konceptu restauracji?

  • 16:0016:30

    CZAS NA DESIGN – dyskusja

    Uczestnicy:

    Krzysztof Gałkowski,, właściciel Beirut Hummus & Music Bar oraz Kraken Rum Bar
    Marta Gessler, właścicielka restauracji Qchnia Artystyczna, designerka, prekursorka food designu
    Lange & Lange, biuro projektowe
    MOKO Architects, pracownia architektoniczna

  • 16:3017:00

    CZAS NA EDUKACJĘ – wykład

    Polskie i zagraniczne szkolenia dla szefów kuchni, menedżerów i restauratorów


    Wykład poprowadzi:

    Joanna Ochniak, przewodnicząca Komitetu Kobiet w Światowym Stowarzyszeniu Szefów Kuchni (WACS)

    Ewa Olejniczak, executive chef w hotelu InterContinental w Warszawie


    Opis: Prowadzenia restauracji i kuchni trzeba się nauczyć. Tylko jak, gdzie i za ile? Dla własnego bezpieczeństwa biznesowego warto poszukać wiedzy, potem zdobyć praktykę, a na koniec otwierać własną restaurację. Sprawdzamy, gdzie polski przedsiębiorca i szef kuchni może szukać wiedzy zarówno kulinarnej, jak i biznesowej.

  • 17:0017:30

    CZAS NA EDUKACJĘ – dyskusja

    Uczestnicy:

    • prof. dr hab. Teresa Taranko, kierownik Katedry Rynku, Marketingu i Jakości SGH
    Matylda Grzelak, absolwentka Uniwersytetu Nauk Gastronomicznych we Włoszech
    Witold Iwański, szef kuchni restauracji Aruana w hotelu Narvil
    Paweł Oszczyk, szef kuchni restauracji La Rotisserie w hotelu Le Regina
    Piotr Ślusarz, kucharz w Atelier Amaro, półfinalista „Top Chefa”, stażysta w El Celler de Can Roca

  • 17:3018:00

    PODSUMOWANIE

    • prof. dr hab. Teresa Taranko, kierownik Katedry Rynku, Marketingu i Jakości SGH
    Agnieszka Małkiewicz, AM HoReCa Communications

  • Dyskusje panelowe prowadzą:

    Agnieszka Małkiewicz i Agata Godlewska.

    Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.

  • 20:00...

    AFTER PARTY

    Oficjalne after party dla wykładowców, panelistów i wszystkich uczestników konferencji. Podczas imprezy odbędzie się degustacja przekąsek przygotowanych specjalnie na tę okazję przez Pawła Oszczyka i Damiana Wawrzyniaka


    Miejsce: Mamaison Hotel Le Regina, ul. Kościelna 12, Warszawa (transport we własnym zakresie)
    Wstęp: wolny dla wykładowców, panelistów, gości specjalnych oraz osób, które zakupiły bilety na konferencję
    Dress code: smart casual