Konferencje pod egidą „Media Marketing Polska” dotyczą zależności biznesowych w trójkącie: klienci-agencje-media. Celem spotkań oprócz wymiaru edukacyjnego jest umożliwienie nawiązania uczestnikom nowych kontaktów biznesowych oraz szeroko pojęty networking.
Założeniem naszych konferencji jest jak najbardziej obiektywne przedstawienie omawianego zagadnienia dlatego zaproszeni do udziału goście - prelegenci i paneliści – reprezentują wszystkie zaangażowane w biznes strony: marketerów, agencje oraz media.

2023 - Multiscreen Day 2023

2022 - Multiscreen Day 2022

2021 - Next Day Week 2021

2022 - Shopper Day 2022

2021 - Multiscreen Day

2020 - Next Day Summit

2020 - Multiscreen Day

2019 - Insight Day

2019 - Multiscreen Day

2017 - Marketing sportowy

2015 - Kobieta jest trendy

2014 - Cyfrowa kobieta - pokusa marketingu

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.