Aktualnie dyrektor departamentu strategii i relacji inwestorskich w Banku BPH. Poprzednio praca m.in. na stanowiskach związanych z rozwojem
i zarządzaniem produktami, marką i sprzedażą w HSBC Bank Polska, CitiHandlowy oraz Coca-Cola.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej; Chartered Marketer.
Od pięciu lat pracuje w firmie Diageo, która jest globalnym liderem rynku alkoholi premium (m.in. marki Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys, Bushmills, Sheridan’s). Wcześniej przez ponad 5 lat pracowała w firmie farmaceutycznej Polphama, gdzie tworzyła od podstaw dział zajmujący się brand PR. Swoją przygodę z zawodem eksperta ds komunikacji rozpoczynała w agencji PR, gdzie współpracowała z firmami z sektora IT, finansowego, FMCG i farmaceutycznego. Zrealizowała szereg projektów z zakresu społecznej odpowiedzialności firm, budujących reputację sektorów, firm i marek, liczne programy komunikacji z pracownikami. Przewodniczy Komitetowi Społecznej Odpowiedzialności Firm Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy, który jednoczy sektor alkoholi mocnych w Polsce. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży komunikacji, przez większość czasu pracuje dla sektorów, które stawiają przed PR interesujące i niecodzienne wyzwania. Absolwentka SGH i Uniwersytetu Warszawskiego.
Absolwent Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego. Dołączył do tworzącego się zespołu McDonald's Polska w 1991 roku. Po zakończeniu szkolenia operacyjnego w Kanadzie powrócił do Polski, by przejąć odpowiedzialność za dział Human Resources, a następnie za dział Franczyzy. W 1998 roku powołany do poprowadzenia nowo powstałego departamentu Public Relations, bedąc odpowiedzialnym za całość komunikacji wewnętrznej
i zewnętrznej, a także spraw korporacyjnych. Aktualnie jako członek ścisłego kierownictwa McDonald’s Polska nadzoruje także działania dotyczące zasobów ludzkich, szkoleń, ochrony środowiska oraz spraw korporacyjnych. Krzysztof Kłapa jest członkiem zarządu Fundacji Ronalda McDonalda oraz Komitetu Nauk o Żywności PAN.
Przez wiele lat, w związku z przygotowaniem w dziedzinie marketingu
i zarządzania, zaangażowany w zarządzanie sprzedażą, m. innymi w branży komputerowej i paliwowej. Równolegle pracował jako dziennikarz radiowy.
W trakcie ponad 15-letniego okresu pracy w Royal Dutch Shell, odpowiadał
za działanie sieci stacji Shell w Polsce zachodniej, następnie po przejściu do centrali firmy - za marketing paliw. Od 2001 roku tworzył struktury działu komunikacji Shell w Polsce i pracował w globalnych strukturach komunikacyjnych koncernu. Od 4 lat kieruje zbudowanym od podstaw, działem spraw korporacyjnych w strukturach Jeronimo Martins w Polsce.
W ramach tej funkcji zarządza komunikacją i relacjami zewnętrznymi firmy, głównie wspierając działalność największej sieci detalicznej w Polsce - sieci sklepów Biedronka.
Od ponad 6 lat związana z firmą Diageo, która jest globalnym liderem rynku alkoholi premium (m.in. marki Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys, Bushmills, Sheridan’s). Posiada 20-letnie doświadczenie marketingowe zdobyte w dużych firmach sektora FMCG, m.in. Philip Morris, Raisio, Boots Healthcare, SAB Miller, głównie na rynku polskim, ale też poza Polską w Hiszpanii. Przygotowała i wdrożyła wiele strategii marek – m.in Johnnie Walker, L&M, Nurofen, Strepsils,Masmix; kategorii oraz aktywacji zarówno konsumenckich jak i shopperowych; zarządzała zmianą w organizacjach.
W PricewaterhouseCoopers pracuje od 14 lat, obecnie na stanowisku dyrektora. Interesuje się tematyką zrównoważonego rozwoju
i odpowiedzialnego biznesu od 14 lat. Od 7 lat jest zaangażowana w prace Forum Odpowiedzialnego Biznesu jako wiceprezes, przyczyniając się do rozwoju zagadnień CSR w Polsce.
Doradza Ministerstwu Gospodarki oraz URE, pomagając w wytyczaniu kierunków rozwoju CSR przez instytucje państwowe. Jako jedyna osoba
z Polski brała udział w prestiżowym rocznym programie World Business Council of Sustainable Development (WBCSD).
Powadziła wiele kompleksowych analiz i strategii CSR dla największych spółek w Polsce, m.in. GK PGNiG, PKN Orlen, GSK, Totalizatora Sportowego,
DB Schenker, Grupy Raben.
Doradzała i współtworzyła raporty społeczne dla GK PGNiG, PKN Orlen, Totalizatora Sportowego, Vattenfall, BRE Banku.
Od 4 lat prowadzi weryfikację w najbardziej prestiżowym rankingu CSR
w Polsce, co roku poddając temu procesowi ok. 100 najbardziej aktywnych firm w zakresie CSR w Polsce.
W Coca-Cola od pięciu lat zajmuje się komunikacją korporacyjną
i produktową oraz koordynacją projektów CSR. Wcześniej pracowała między innymi w 3M Poland oraz Philips Polska na stanowisku corporate communication manager odpowiadając za tworzenie i realizację strategii komunikacji dla polskiego oddziału Philips, poszczególnych działów produktowych i ich głównych marek oraz strategią CSR.
Corporate Affairs & Public Relations Manager w Nestlé Polska S.A. Od 1999 r. odpowiedzialna za różne obszary komunikacji firmy, w tym PR produktowy, PR korporacyjny, komunikację wewnętrzną. Rzecznik prasowy. Od wielu lat zajmuje się aspektem Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Była m.in. inicjatorem i liderem projektu wprowadzenia strategii Tworzenia Wspólnej Wartości do spółek Nestlé w Polsce. Członek Zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Absolwentka Katedry Anglistyki UMCS w Lublinie. Nauczyciel i pedagog oraz lektor akademicki. Pasjonatka komunikacji. Wieloletni tłumacz. W wolnym czasie chodzi po górach
i stara się przygotować do przebiegnięcia maratonu.
Od 2003 zarządza Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych SAR. Od 2005 jest członkiem zarządu ZKDP, w latach 2007-2009 Prezesem Rady Reklamy.
Od 2010 jest prezesem stowarzyszenia AdArtis i członkiem zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowej z siedzibą w Brukseli (The European Association of Communications Agencies - EACA).
Absolwent kulturoznawstwa UŁ, podyplomowych studiów ze scenariopisartwa (Krakowska Szkoła Scenariuszowa) i pedagogiki (UW). Prowadzi program „Bizon ¨C Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny” o zrównoważonym rozwoju
i CSR w Radiu PIN. Wchodzi w skład Grupy ds. Promocji CSR przy Zespole ds. Odpowiedzialności Przedsiębiorstw w Ministerstwie Gospodarki. Jest autorem trzech powieści: „Ostatnia prawdziwa historia miłosna”, „Zlew”, „Kra Kra krakowski kryminał”. Oraz współautorem książek biograficznych „Stanisław Mikulski ¨C Niechętnie o sobie” i „Emil Karewicz ¨C Moje trzy po trzy”. Prowadzi warsztaty dziennikarskie w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej
i Wyższej Szkole Promocji w Warszawie.